Як замовити?

Зробити замовлення можна на сайті через кошик замовлень 24 години на добу.

Якщо виникли запитання, напишіть нам на hello@holahrechka.com.ua або можемо поспілкуватися у приватних повідомленнях наших сторінок в Instagram та Facebook.

Оплата

  • 100% оплата онлайн через платіжну систему Mono Pay під час оформлення замовлення на сайті.
  • Переказ на картку Монобанку.
  • Накладеним платежем у відділенні Нової Пошти при отриманні замовлення. В цьому випадку Отримувач оплачує вартість зворотної доставки коштів згідно з тарифами Нової Пошти.

Доставка

Відправимо Новою Поштою протягом 1-2 робочих днів з моменту оформлення замовлення. Вартість доставки сплачує Отримувач згідно з тарифами Нової Пошти.

По Львову можемо відправити замовлення на таксі. Клієнт оплачує вартість доставки згідно тарифів оператора. Відправка буд з нашої крамниці на вул. Каліча Гора, 6.

Безкоштовна доставка. Для замовлень від 2000 грн діє безкоштовна доставка по Львову або на відділення Нової Пошти по Україні. При оплаті накладеним платежем вартість зворотної доставки коштів оплачує Отримувач.

Самовивіз

Самостійно забрати замовлення можна в нашій крамничці в центрі Львова за адресою вул. Каліча Гора, 6. Працює щодня з 11:00 до 20:00. Неоплачені замовлення бронюються на термін до 3-х днів.

Паковання

Намагаємося використовувати повторно коробочки для відправлень, тому не ображайтеся, якщо отримаєте пакунок з логотипом іншого магазину.

Використовуємо паперовий скотч, який підлягає переробці. Для ущільнення кладемо папір.

Повернення

Згідно закону України “Про захист прав споживачів” Клієнт може повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання.

До обміну або повернення приймаємо непродовольчі товари належної якості, які не були у використанні та зберегли товарний вигляд, але не підійшли Вам з будь-якої причини, як наприклад за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром.

До товарів належної якості, що не підлягають обміну і поверненню належать продовольчі товари, лікарські препарати та засоби,предмети сангігієни, а також непродовольчі товари, серед яких парфюмерно-косметичні вироби, зубні щітки, розчіски, гребінці та щітки масажні, білизна натільна.

Звісно, обміну і поверненню підлягає будь-який товар, який прийшов пошкоджений чи бракований. Але оглядайте його відразу у відділенні Нової Пошти чи при отриманні кур’єром/кою. 

Доставка повернення або обміну товару належної якості відбувається за рахунок Клієнта.